14 comments on “ilmu pelet

  1. maaf ki klo boleh, mw minta amalan untuk m’hukum s’sorng klo dia udh nyakitin hati kita … mohon amalanya ki…
    wasssalaam,

  2. ki,saya tak ingin rumah tangga saya berantakan..saya mau supaya istri saya mencintai saya lagi apa adanya bukan hanya disaat saya berjaya..makasih..tolong saya ki demi kebaikan rmhtangga saya akan lakukan apapun..saya mencintai anak istri saya..

  3. Hi, I do believe your web site may be having internet browser compatibility
    problems. When I take a look at your web site in Safari, it looks fine
    but when opening in I.E., it’s got some overlapping issues. I merely wanted to give you a quick heads up! Besides that, fantastic site!

  4. assalmualaikum ki mu tanya klo pke mani di pendem 40 hari itu ada mantra nya gx..
    kemudian cara penggunaan nya gmn trima kasih ..
    tolong di kasih tau ki waasslm

Tinggalkan Balasan

